الهامی: شاهرخ بیانی به کادر فنی نساجی اضافه شده است، مطمئن باشید سال جاری VAR نداریم

به گزارش سلامت و زیبایی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شرایط تیمش در آستانه بازی های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی را بیان نمود.

الهامی: شاهرخ بیانی به کادر فنی نساجی اضافه شده است، مطمئن باشید سال جاری VAR نداریم

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی سلامت و زیبایی، ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال نساجی در ابتدای صحبت هایش گفت: در یک جلسه ای بودیم، چون شاهرخ بیانی یکی از بزرگان فوتبال ایران به جمع ما اضافه شده است و ما یک جلسه با هم برگزار کردیم. بابت بازی با سپاهان هم همان طور که دیدید یک بازی پرفشار و فیزیکی بود و شباهتی به بازی محبت آمیز نداشت. برای هر 2 تیم در ادامه راه این بازی خیلی یاری نماینده است که بتوانند نقاط ضعف و قوتشان را بشناسند.

او ادامه داد: به تیم سپاهان هم تبریک می گویم. دیدیم که یک تیم خوب و پرمهره با کادر فنی خوب دارند. ما هم امروز تیم خوبی بودیم و داریم کم کم تیم می شویم. امیدوارم آن شخصیتی را که طرفداران انتظار دارند به تیم دهیم و انتظارات را برآورده کنیم.

الهامی درباره اهداف تیمش گفت: هدف گذاری ما سال جاری این است که از ابتدا 3 امتیاز ها را بگیریم، اما بقیه اش دست من نیست و اگر بخواهم برنامه را ترسیم کنم، باید بگویم هدفمان این است که هر روزمان بهتر از دیروز گردد. اکنون تمام هم و غم ما این است که مقابل فجر که بسیار تیم خوب و دوست داشتنی و دونده است، برنده شویم. فجر و شیراز باید در لیگ باشند، مردم خیلی دوست دارند و من به مجموعه فجر تبریک می گویم. یک بازی سخت را برای هفته بعد مقابل فجر پیش بینی می کنم.

سرمربی نساجی درباره شکست چهار گله یک ماه قبل تیمش در بازی محبت آمیز با سپاهان گفت: درست یک ماه پیش بود و ما زمانی که با سپاهان بازی کردیم، سپاهان هنوز در شرایط بدنسازی نبود؛ اما ما همان روز صبحش تمرین نموده بودیم و در اوج چهار بر یک باختیم. من می خواستم در آن بازی بچه هایمان یاد بگیرند کار سختی پیش رو دارند. آن روز هم به بازیکنان گفتم طبیعت کار همین است و اگر ما سرحال بودیم در آن بازی مشکل داشتیم. امروز شرایط 2 تیم متفاوت بود و هر 2 تیم در شرایط کامل مسابقه بودند. اکنون انگار بازی هفته اولمان را برگزار کردیم و بعد از ریکاوری برای بازی با فجر در هفته دوم آماده می شویم. ما در شرایط کامل مسابقه هستیم و آزمون و خطایمان را کردیم. امیدوارم به قدری که بازیکنان زحمت کشیده اند، برداشت کنیم.

او اضافه نمود: به ترکیب اصلی رسیدیم و تیم خوبی داریم. نگرانی من انتخاب نفرات است و شب ها درباره انتخاب یازده نفر اصلی فکر می کنم. کار برایم سخت است، چون همه بازیکنان در شرایط مسابقه هستند. ان شاءالله یک لیگ پویا و با برنامه و منظم داشته باشیم.

الهامی در انتها راجع به VAR و استادیوم وطنی گفت: در خصوص VAR مطمئن باشید که سال جاری نخواهیم داشت و اصلا خودمان را گول نزنیم . اگر می توانستند درست نمایند برای بازی با تیم کره جنوبی هر جور بود می آوردند و مطمئن باشید حداقل تا نیم فصل VAR نخواهیم داشت. در خصوص استادیوم وطنی هم چون آن قدر در خصوصش صحبت نموده ام، دیگر هیچ چیزی نمانده و جای توجیه هم ندارد. فقط امیدوارم استادیوم ساری جوابگوی ما تا نیم فصل باشد. من خیلی دوست دارم در استادیوم خودمان بازی کنم؛ آن استادیوم هویت نساجی و مال مردم قائم شهر است. درست است نساجی اکنون برای کل شمال و مازندران است، اما آن استادیوم خانه خودمان است و مگر می گردد آدم خانه خودش را رها کند و جای دیگری برود. هیچ کجا خانه خود آدم نمی گردد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "الهامی: شاهرخ بیانی به کادر فنی نساجی اضافه شده است، مطمئن باشید سال جاری VAR نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: شاهرخ بیانی به کادر فنی نساجی اضافه شده است، مطمئن باشید سال جاری VAR نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید