اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است، خسارت سیلاب به 13 روستا

به گزارش سلامت و زیبایی، رضا آقا میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به اینکه از اواخر شهریور ماه با دستور استاندار اقدامات و برنامه های مقابله با سیلاب و خسارت های احتمالی در استان را تهیه نموده ایم، گفت: در این راستا برطرف نقاط حادثه خیز جاده ها، برطرف نقاط در معرض سیلاب و جلوگیری از همه مخاطراتی که در فصول پاییز و زمستان وجود دارد را پیش بینی نموده ایم.

اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است، خسارت سیلاب به 13 روستا

وی با بیان اینکه برخی از مسائل نیز در حین بارش ها ممکن بوده رخ دهد، گفت: نمونه آن هفته گذشته حدود 13 روستای حاشیه شهر خرم آباد با مسائلی روبرو شدند که دستگاههای خدمات رسان در این زمینه ورود پیدا کردند و مسائل آنها برطرف شد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان با تاکید بر اینکه همه دستگاههای خدمات رسان و امداد و نجات استان آمادگی مقابله با هر گونه مخاطرات و حوادث را دارند، اضافه کرد: مسئولان استان پای کار هستند و انتظار داریم که مردم نیز یاری نمایند تا بتوانیم مسائل پیش رو را برطرف کنیم.

آقا میرزایی با اشاره به مسائل موجود در حوزه زیرساخت های استان، گفت: همکاری مردم با دستگاههای خدمات رسان و رعایت نکات ایمنی با توجه به در پیش بودن سال پر باران در استان باید از سوی مردم صورت گیرد.

وی، گفت: همچنین در جلسه شورای عالی مدیریت بحران بنا بر دستور استاندار مصوب شده که مسئولیت تشخیص و پیشنهاد تعطیلی مدارس در روزهایی که بدی آب و هوا، سرما، یخبندان و ... را داریم بر عهده فرماندار و با هماهنگی آموزش و پرورش است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است، خسارت سیلاب به 13 روستا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام تعطیلی مدارس بر عهده فرمانداران است، خسارت سیلاب به 13 روستا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید