استفاده از پساب بجنورد از پروژه های کلیدی مجتمع پتروشیمی خراسان

به گزارش سلامت و زیبایی، مدیر عامل مجتمع پتروشیمی خراسان گفت: استفاده از پساب بجنورد یکی از پروژه های کلیدی این مجتمع است.

استفاده از پساب بجنورد از پروژه های کلیدی مجتمع پتروشیمی خراسان

به گزارش سلامت و زیبایی، شفیعی در نشست خبری اضافه نمود: کارشناسان ذی ربط در حال آنالیز به منظور چگونگی استفاده مجتمع پتروشیمی خراسان از پساب بجنورد هستند.

وی تاکید نمود: این مجتمع با توجه به کمبود منابع آبی موجود، از منابع آبی به گونه ای استفاده می نماید که هدر رفت آبی نداشته باشد.

شفیعی در ادامه به عملکرد شرکت های حمل و نقل در داخل استان اشاره نمود و ادامه داد: از عملکرد این شرکت ها رضایت نداریم.

وی اظهار کرد: بعضی از این شرکت ها با تمام ظرفیت فعالیت نمی نمایند و گاهی اوقات این مجتمع در جابجایی محصولات خود با مشکل روبرو می گردد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که بعضی از مسئولان استان بر این امر معتقد هستند که حساب های بانکی این مجتمع در خراسان شاقتصادی نیست، توضیح داد: تمامی حساب های این شرکت از سال 85 تاکنون در داخل استان است و منابع اقتصادی این شرکت به صورت جاری در بانک های این استان سپرده گذاری شده است.

به گفته وی بانک های رفاه، ملت، سرمایه و ... از جمله بانک هایی هستند که این شرکت در این استان سپرده گذاری نموده است.

مدیر عامل مجتمع پتروشیمی خراسان در رابطه با فاز دوم این مجتمع نیز گفت: برای اجرای طرح توسعه این مجتمع در ابتدا در حوزه سهام داران، تمامی آن متفق القول به اجرای این طرح نبودند و همین امر نیز موجب شده تاکنون این پروژه به مرحله اجرا نرسد.

وی اضافه نمود: اما اقدامی که هم اکنون اجرا شده آن است که دو سهام دار عمده با یکدیگر متفق القول شدند تا کار انجام گردد و به همین دلیل مقرر شده تا طرح فاز دوم پتروشیمی خراسان در قالب شرکت جدیدی کار خود را انجام دهد.

شفیعی در پاسخ به این سوال که شنیده شده سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز اعلام آمادگی برای اجرای این پروژه نموده اند؟ اظهار کرد: طبیعتا اجرای این پروژه برای سرمایه گذاران خارجی دارای جذابیت هایی است و مذاکراتی نیز در این راستا اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استفاده از پساب بجنورد از پروژه های کلیدی مجتمع پتروشیمی خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از پساب بجنورد از پروژه های کلیدی مجتمع پتروشیمی خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید