ادامه غرق شدن آوارگان در دریای مدیترانه

به گزارش سلامت و زیبایی، سازمان بین المللی مهاجرت در جدیدترین گزارش خود گفت از شروع امسال میلادی تا کنون 1987 نفر در کوشش برای رساندن خود به سواحل اروپا، در اب های مدیترانه جان باختند.

ادامه غرق شدن آوارگان در دریای مدیترانه

به گزارش گروه بین الملل سلامت و زیبایی، به نقل از تراژدی غرق شدن آوارگان در دریای مدیترانه همچنان ادامه دارد.

سازمان بین المللی مهاجرت در جدیدترین گزارش خود بیان کرد از شروع امسال میلادی تا کنون 1987 نفر در کوشش برای رساندن خود به سواحل اروپا، در اب های مدیترانه جان باختند.

به گفته سازمان های غیر دولتی حامی مهاجران، سیاست های نادرست دولت های غربی و به ویژه سیاست های ضد مهاجرتی و اقدامات سخت گیرانه دولت ایتالیا عامل اصلی تشدید این بحران انسانی است.

یک فعال ایتالیایی گفت: ما در چند ماه گذشته با کشتی نجات خود صد ها مهاجر را در نزدیکی سواحل ایتالیا از غرق شدن دردریا نجات دادیم، اما به خاطر این که بندر های این کشور بر روی مهاجران بسته شده است پس از چند هفته سرگردانی در دریا توانستیم آن ها را در اسپانیا پیاده کنیم.

این درحالی است که در چند ماه گذشته شماری از مهاجران با وجود مسائل زیاد توانستند خود را به ایتالیا برسانند. یک راهبه ایتالیایی فعال در یکی از مراکز پذیرش آوارگان به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در رم گفت: مهاجرانی که سعی می نمایند خودشان را به ایتالیا برسانند زندگی های بسیار غم انگیز و دردناکی دارند. ما در مراکز پذیرش آوارگان از نزدیک با زوایای زندگی این افراد آشنا می شویم و واقعا می بینیم که اکثر ان ها برای فراراز جنگ و خشونت، مجبور به ترک خانه وکاشانه خود شده اند.:

درحالی که روز به روز بر شمار قربانیان در دریای مدیترانه افزوده می گردد، اما دولت های اروپایی از جمله ایتالیا از پذیرش آوارگان و مهاجران شانه خالی می نمایند.

سازمان بین المللی مهاجرت بیان کرد، دریای مدیترانه مرگبارترین مسیر برای آوارگان و مهاجرانی است که کوشش می نمایند خود را به اروپا برسانند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ادامه غرق شدن آوارگان در دریای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه غرق شدن آوارگان در دریای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید