ادامه رکوردشکنی های کتاب میشل اوباما ، شدن 10 میلیونی شد

به گزارش سلامت و زیبایی، خودزندگینامه میشل اوباما با فروش بیش از 10 میلیون نسخه در سراسر جهان در راستا تبدیل شدن به پیروز ترین کتاب خاطره در تاریخ معاصر است.

ادامه رکوردشکنی های کتاب میشل اوباما ، شدن 10 میلیونی شد

به گزارش سلامت و زیبایی به نقل از گاردین، شرکت پنگوئن رندم هاوس دو سال پیش بیش از 65 میلیون دلار هزینه کرد و با پشت سر گذاشتن رقیبانی قدرتمند چون هارپرکالینز و سایمن اند شوستر، حق انتشار زندگینامه های باراک و میشل اوباما را به دست آورد. حالا درخشش خیره نماینده شدن در بازار کتاب نشان می دهد مدیران این شرکت نشر آمریکایی راه را درست رفته و سرمایه خود را در تجارتی پرسود هزینه نموده اند.

کتاب زندگینامه میشل اوباما در میانه های ماه نوامبر 2018 همزمان به 31 زبان در گوشه و کنار جهان به بازار آمد و نسخه صوتی آن با صدای بانوی اول پیشین کاخ سفید تمام رکوردهای پنگوئن رندم هاوس را شکست. خانم اوباما که نخستین و تا امروز تنها بانوی اول رنگین پوست در تاریخ آمریکاست، برای معرفی شدن روز 14 آوریل به بریتانیا بازمی گردد و در سالن 20 هزار نفری O2 سخنرانی می نماید؛ سالنی که معمولا میزبان کنسرت ستاره های پاپ جهانست.

کپنهاگ، استکهلم، اسلو، پاریس و آمستردام دیگر شهرهایی هستند که در آینده نزدیک از نویسنده شدن میزبانی می نمایند. پس از آن بار دیگر نوبت به شهرهای کانادا و آمریکا می رسد. کتاب خاطره های همسر باراک اوباما تا امروز بیش از 600 هزار نسخه در بریتانیا فروخته و در رتبه 11 پرفروش ترین کتاب های زندگینامه و خاطره از 1998 تا امروز قرار گرفته است. کودکی که صدایش می کردند هوی نوشته دیو پلزر با 1.12 میلیون نسخه صدرنشین این فهرست است.

شدن گرچه تا امروز در جهان خوب فروخته اما برای رسیدن به رتبه اول پرفروش ترین زندگینامه و کتاب خاطره راهی دراز پیش رو دارد. خاطره های یک دختر جوان که با نام کتاب خاطره های آن فرانک هم شناخته می گردد، نخستین بار در 1947 منتشر شد و تا امروز بیش از 35 میلیون نسخه به 65 زبان فروخته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ادامه رکوردشکنی های کتاب میشل اوباما ، شدن 10 میلیونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه رکوردشکنی های کتاب میشل اوباما ، شدن 10 میلیونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید