آبه شینزو هم کرونایی شد؟، عکس

به گزارش سلامت و زیبایی، ایرنا نوشت: روزنامه چاینا دیلی روز چهارشنبه از توکیو گزارش داد که سرفه های آبه شینزو، نخست وزیر ژاپن در جلسه مجلس این کشور موجب نگرانی عمومی از احتمال ابتلای وی به ویروس کرونا شد.

آبه شینزو هم کرونایی شد؟، عکس

این گزارش با استناد به فیلم پخش شده از شبکه سراسری ژاپن از سرفه های پی در پی نخست وزیر آن کشور هنگام سخنرانی در مجلس، از افزایش برآورد ها از سوی افکار عمومی ژاپن و حتی دنیا برای ابتلای او به این بیماری مهلک اطلاع داد و نوشت که با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا تا به امروز در ژاپن تا یک هزار نفر، پیش بینی می گردد بعضی مقامات این کشور نیز همچون مقامات بعضی کشورهای دیگر هنگام پیگیری و مدیریت بحران بهداشتی در کشورشان، دچار این بیماری شده باشند.

براساس این گزارش، سرفه های شدید و پی درپی امروز آبه در مجلس در داخل دست ها و بر روی لباسش و حرکت های نامتعادل دست او به این برآورد ها و در واقع شایعات نزد افکار عمومی بیشتر دامن زد تا آنها بیشتر و بطور جدی تر در شبکه های اجتماعی در سطح ملی و منطقه و حتی بین المللی به این موضع بپردازند.

این گزارش حاکی است که گسترش کرونا به حدی در ژاپن رو به افزایش است که حتی شی جی پینگ، رئیس جمهوری چین که کشورش مبداء حرکت این ویروس به دیگر کشورهای دنیا بود و البته امروزه به خوبی توانسته است آنها مهار کند، برنامه سفر پیش روی خود به ژاپن را تا تاریخ نامشخصی در آینده به تعویق انداخت.

به گزارش ایرنا، گسترش ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای دنیا مردم این کشورها را وحشت زده نموده و لذا بر حجم شایعات پیرامون این بیماری نیز در اغلب کشورای دنیا هر روز افزوده می گردد و در واقع همین شایعات باعث شد که حرص مردم برای تهیه دارو و وسایل پیشگیری از این بیماری افزایش یابد.

مردم ژاپن نیز مانند عمده کشورهای درگیر بیماری کرونا، برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی با مشکل روبه رو هستند تا جایی که مردم ژاپن که به رعایت نظم و آرامش در مواقع بحرانی زبانزد هستند نیز بعضا برای تهیه وسایل مراقبتی موردنیاز به درگیری روی آورده و حتی رسانه های این کشور تا به امروز گزارش هایی را از هجوم آنها به فروشگاه ها برای تهیه دستمال توالت، شوینده و حتی مواد غذایی منتشر نموده اند چرا که آنها بیم آن دارند که فرایند گسترش این بیماری به زودی پیایان نیابد و آنها دچار قحطی مزمن شوند.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "آبه شینزو هم کرونایی شد؟، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبه شینزو هم کرونایی شد؟، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید